Kejtll 30.01.13 22:50 Nereg. IP: 88.101.134.* | Stále se mi zdá dokola ten samý sen. Jsem někde na horské chatě se svojí třídou a naší učitelkou angličtiny. V tom snu jsem do své učitelky nějakým způsobem "zabouchnutá" a snažím se jí "zbalit". Nevíte co to znamená? Myslíte si že se mi třeba do snů promítá to jak to ve skutečnosti cítím, ale nedokážu si to sama přiznat? Prosím poraďte. |
|
Dracizena 01.02.13 21:40 Nereg. IP: 213.151.77.* | Vyciťuješ jen blízkost vašich minulých životů. Žili jste i v rodině, někde v horách a byli jste lovci. Další sny Ti poví více... Já tam vidím, otec a syn...  |
|
mojesny 17.05.13 07:47 Nereg. IP: 88.103.188.* | Již týden se mi vrací stále stejný sen, kvůli němuž se ráno probouzím jako po flámu- unavená, zmládená, polooblečená. Zcela živě řeším, že jsem měla být někde na natáčení jakési píničky se skupinou tří dětí, ve snu se oblékám, hledám ony na mne čekající pohledem z otevřeného okna a hlavně se neustále budím strachy, že jsem to už propásla. Většinou se to dostaví kol jedné hodiny po půlnoci, a ještě v 5 hodin ráno si uvědomím, že se oblékám a jdu nevím kam. Jsou to úplně identické situace, až mě to děsí, každou noc totéž. Předtím se mi téměř každou noc něco zdálo a pořád ve snech něco řeším, je to únavné a vysilující, zvláště když se člověk musí soustředit druhý den na práci a nejhorší je, že i během dne se některé situace ze snů objeví v mysli... .co s tím? Děkuji. |
|
Dracizena 18.05.13 12:16 Nereg. IP: 213.151.77.* | Zdravím Tě... Tvůj sen rozebereme na meilíku, jde hodně do hloubky, do uvědomování si, životně podstaných kroků... To otevřené okno a děti v něm, je odrazovým můstkem... ale jsou sny, které si nežádají svědky...
jsem na lidech v profilu dracizena... pááá  |
|
zuzazac 25.07.13 10:05 Reg. před 2016